98.520ia Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Heisann. Har en 98 520ia sedan. Idag skulle jeg åpne bakluka med fjernkontrollen og da kom det bare en lyd, lyden var ca. noe slik som noe går rundt uten å få helt tak i det den skal....helt sikkert et stag eller liknende som har hoppet av. Mitt spørsmål er...hvordan i alle dager få opp luken nå da? Har prøvd begge nøklene og knappen inni bil...null funksjon. Dette haster igrunn, da jeg har melk(!) og andre matvarer baki der. Greit om natten men når dagen kommer og temperaturen stiger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 har du prøvd å stikke nøkkelen inn i nøkkelåsen på bakluka. da skal den vel åpne mekanisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98.520ia Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Som sagt...har prøvd alt. Det finnes vel ingen annen utvei en å stikke innom Bavaria imorgen tidlig. Dette er sikkert en ting som er svindyrt å fikse der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 har du ikke skiposehull, så du kan få ut melka di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 har du tatt i nok da? vri nøkkelen hardt nok MOT klokka.. jeg hadde også dette problemet engang.. men da jeg prøvde å låse opp med nøkkelen funket det ikke.. så prøvde jeg ekstra hardt.. og da kom den.. du må fri lenger om den elektriske delen ikke låser opp vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har du prøvd å smøre låsen? Hadde samme problem på min en gang, da måtte jeg nemmelig smøre låsen for å få vridd om tilstrekkelig. Er ikke ofte man låser opp manuellt baki der, så det er nokk ikke rart om den er litt treg. Nøkkelen skal vertfall vriest mot klokka en kvart omdreining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hvis det er om å gjøre å få melken ut, så er det vel bare til å legge seteryggen ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Det er sentrallåsmotoren som har tatt kvelden,var også slik på min,fikk litt maskingevær lyd fra kofferten,var en plastbit i motoren som hadde røket,var enkel å bytte ut og tror jeg ga rundt 700 for en ny sentlåsmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98.520ia Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Det var sentrallås motoren i bakluka som har kasta inn håndkle. Det hjalp med noen liter smøring og tålmodighet Nå er den åpen og lukter melk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå