tovik Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Holder på og skal montere Turbo på en M50B25 motor. Regner med og lade rundt 0,5-0,6bar. Ser det er flere som har montert turbo på sine Bmw'er, og det jeg lurer på er: Hvilke dyser burde jeg bruke? Kan noen komme me anbefalinger på hvilke dyser man bør bruke/di har brukt, og hvilke bilmerker/modeller di kommer fra? Mvh Tor-Arne
Ballder Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Orginale dyser på min M50B25. Lader 0,5. Ikke jeg som har bygd dette, så hvilket trykk bensin har vet jeg ikke, men den får nok på topp, og går utrolig jevnt under pådrag. Noe rufsete på tomgang, så jeg har lurt litt på om ikke m5 dyser ville takle bensintrykket på tomgang litt bedre. Anyone?
-AmunD- Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Jeg skal kjøre med M3 dyser på min m50b20 motor. Vil anbefalle deg å skaffe deg noen større dyser......
Ballder Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Altså ingen fordel med dyser til M5? Er kanskje ikke store forslkjellen i fløde på dem?
Azeton Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Jeg har noen M3 dyser til deg som ville passer perfekt for noe slikt. send pm så får du de billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå