glennarl Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Selger nå min Kadett cabbe 1,6l. Den har gått ca 135000 og er i veldig god stand rustmessig, siden den ble impoertert fra Tyskland til Norge i 2001, og har vært lite vinterkjørt. Bilen starter og går som en klokke, og jeg har aldri hatt problemer med den Nytt eksosanlegg på den, og cabben er tett. KANON sommerbil når solen skinner =) Ta kontakt for mer info. Tlf. 41601984 Bilen står i Bergen. Selges 15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ingen som vil ha seg en bra cabbe til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Denne som står parkert i Michael Krons Gate? Har gått forbi den et par ganger, virker som et veldig fint eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Det er ikke den nei, men den er helt lik min. Min er også et bra eksemplar med minimalt med rust =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå