Gå til innhold

Problemer med cabben E36 96"

Tysnes
 Share

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med cabben på bilen, ser ut til at motoren på førerside er delt i 2 deler, den henger å slenger :cry: Med andre ord, cabben funker ikkje, og får ikkje låst dekslet bak når cabben blir lagt ned manuelt, ser at wiren som er der ikkje trekker ned låsen. Så trenger noen tips her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at dette ikke har noe med det du spør etter, men du har vel ikke litt tips om lekkasje fra cabromet til bagasjerommet, via elmotoren på cabben?

Nå vet jeg helt om jeg skjønte problemet, men den wieren du snakker om tror jeg det skal gå an å bare bytte. Og om cabmotoren henger og slenger i 2 deler, så er det på tide og kjøpe en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hele cabbmotoren henger og slenger i 2 deler, så må du det. Ellers har du skrevet det litt dårlig... Skjønner ikke helt hva som er galt, høres ut som om hele driten er knekt i 2, og det skal den ikke gjøre. Lokket mener jeg å huske, har bare en wire som går fra motoren, er denne røket eller motoren er gåen, så vil ikke lokket gå i lås. Men kan se nærmere på det når jeg tar av hardtopen.

Bare husk å minn meg på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet å sende et bilde av motoren? både fra bagasjerommet og fra cabrommet...

Sjekket at alle stag som går fra motoren til cabben, er som de skal? Ingen som er bøyd, knekt eller løsnet fra festet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...