rolfi Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Hei. Lurer på hvor store disse er. Er det mulig å skifte de ut? Tenker på de som er på innsiden av dørspeilene her: http://e30m3performance.com/now_showing ... terior.jpg Vet ikke helt hva de heter så På forhånd takk for svar.
The_transporter Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 ja disse får du sikkert tak i på koed eller gs eller schmiedmann jeg fant en bil på huggener en gang.. (e30) og den hadde det.. tok de av og satte de på min jkøp dekselet også kjøper du et bra frontsett med delefilter da er du i boks
rolfi Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Poenget er hvor store de er. Litt drit å kjøpe diskanter som ikke passer. Deksela kjøper jeg hos gs, da jeg har litt mer som skal handles derfra. Får tak i 4x6" og, som passer rett i originalhulla til høyttalere. Så slipper det å bli noe jalla. Slipper også å lage hull i hattehylla, siden det er nedsenkning til 4x6" der fra før
The_transporter Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 ok jeg svarte ikke på det hehe de passer til vanlige diskanter som du får med når du kjøper frontsett husker ikke målene.. men er snakk om en 4 cm diameter tror jeg..
rolfi Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Er det mulig å skaffe kun diskanter? Går de inni deksela, eller må fronten på diskantene stikke ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå