Lynvinge Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Vurderer å selge gobilen grunnet overgang til stasjonsvogn. Den har trillet 190100 km pr dags dato. Skiftet kamaksling og ventil løftere på 187000 km. (må justere ventiler) 4x 15" alu med dårlige vinterdekk og 4x 17" tsw med nesten nye sommerdekk. Sorte DE linselys foran og m3 lykter bak. Svakt sotede sideruter. Ørlite rust i høyre hjulbye bak. Senket 60mm? (har ikke papirer) Gratis omreg. Bud over 40000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 steika fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Eu godkjent? Ut Februar 2009 tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Denne som gikk i Tromsø for en tid tilbake? Lenge siden du kjøpte den? Pen bil, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Denne som gikk i Tromsø for en tid tilbake?Lenge siden du kjøpte den? Pen bil, lykke til med salget Stemmer det ja. Kjøpte den i midten av februar tror jeg det var, og henta den når jeg kom av jobb den 22 februar. Grunnen til at jeg selger så fort igjen er at prevansjon er ett ukjent begrep for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Emblem87 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 e har en Bmw E30 318i Touring til salgs da eventuelt bytte + mellomlegg fra me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Stemmer det ja.Kjøpte den i midten av februar tror jeg det var, og henta den når jeg kom av jobb den 22 februar. Grunnen til at jeg selger så fort igjen er at prevansjon er ett ukjent begrep for meg Hadde ikke E60'en min vært et slikt pengesluk som den er, så skulle jeg ha kjøpt denne som "kosebil" Jeg tipper at du får solgt denne nokså raskt. Hvor i Nordland holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 kan garantere at denne er ett pent syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 e har en Bmw E30 318i Touring til salgs da eventuelt bytte + mellomlegg fra me? For liten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Stemmer det ja.Kjøpte den i midten av februar tror jeg det var, og henta den når jeg kom av jobb den 22 februar. Grunnen til at jeg selger så fort igjen er at prevansjon er ett ukjent begrep for meg Hadde ikke E60'en min vært et slikt pengesluk som den er, så skulle jeg ha kjøpt denne som "kosebil" Jeg tipper at du får solgt denne nokså raskt. Hvor i Nordland holder du til? Mo i Rana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hei...var du innterisert i å bytte i en 525ia 92mod? meget strøken og go bil med go plass i og en utrulig kjørekomfort til og være en såpass gammel bil. Det er jeg som har hadd den 325 e46 med kompressor i som du sikkert har hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 dette er en sinnsykt strøken bil. NYDELIG farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg