norvatio Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Nye angeleyes er kommet på lager. 4st CCFL Angel Eyes ringer 120mm, 2st CCFL Inverters, Innstallasjons papirer. Har ikke bilder av disse ferdigmonterte riktig enda. Pris: 675,- inkludert mva og frakt. Bestill dine kitt her Kittene pakkes nå godt inn i 20mm bobleplast, skader under frakt kan ha vært årsaken til tidligere feil på disse kittene. Om du får problemer med varene så er det bare å ta kontakt så sender jeg nye deler til deg. -12 mnd garanti -20 dagers angrerett
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 har noen flere bilder til deg, hvis du vil bruke de? du får de på pm
norvatio Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 har noen flere bilder til deg, hvis du vil bruke de? du får de på pm Knallbra
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 btw, det er 8000k xenon ettermonteringssett i grøftelysene så da har du reklame der også
The StigMeister Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 har noen flere bilder til deg, hvis du vil bruke de? du får de på pm Det er disse ringene du har på din bil ja? Ser at di bruker din bil på sida deres
The StigMeister Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Norvatio: Ser at det står at dere har fått inn nye på lager. Men på sida deres, så står det at dere er fri for de vanlige hvite,crystal. Jeg er veldig interisert! Ta kontakt så fort det er kommet inn flere på lager:)
norvatio Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Norvatio: Ser at det står at dere har fått inn nye på lager. Men på sida deres, så står det at dere er fri for de vanlige hvite,crystal. Jeg er veldig interisert! Ta kontakt så fort det er kommet inn flere på lager:) Desverre er jeg foreløpig tom for E36. Det er bestilt opp nye og jeg prøver så godt jeg kan for å få disse hurtigst mulig levert. Har en annonse på gang den 17 april i Råner'n hvor bl.a disse er annonsert, så da var det dårlig timing med en utsolgt situasjon
The StigMeister Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Kan du legge ut en post her når du får inn nye?
norvatio Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Venter de nye kittene inn Fredag 25 april
norvatio Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Frakten fra Kina tok vist bare 2 dager Venter disse inn senere i ettermiddag. Bare å anbefale TNT Thomas Håland www.norvatio.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå