Sweet_Protec Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Da fikk jeg ENDELIG tilbake lappen min igjen etter at snuten var hissig på den etter at jeg dro E30'en min i 108 i 70 sone, den 10 nov. Ble målt i snitt da *plystre plystre* Men back in track... Og skal bestille deler fra koed, og grea er, da jeg betaler, MÅ jeg ha dekning på kortet der og da, får ikke korte mitt til å funke hos koed.. men jeg hakke pengene enda heller får penger den 5 og den 10.. men tenkte jeg skulle bestille så jeg slipper å kjøre mutttern sin A4 98mod. så lenge, det er tragisk spes da hun bare har en dau 1,8.... meeen nå skal jeg være snill og følge de røde fine rundingene som sitter på de stopene da (A) Noen som vet dette? eller burde jeg stikek til banken og få dem til å titte evt bytte korte mitt?? Mvh IKKE lapplaus lengre
bmwmsport Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Heisann, og gratulerer med vel overstått... Du må ha dekning på konto for å handle hos KOED, så det er nok ikke noe i veien med kortet ditt:)
OverKill Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Man får ikke handlet på nettet med kort uten dekning på...
crizi Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 har du dårlig tid så bruker du mastercard, hvis du er dnbnor kunde får du 45rentefri dager å betale på
Sweet_Protec Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 okeei men jeg er sparebanken hedmark så da får jeg vel bare vente hehe tusen takk for svaret da og tusen takk endelig godt å være på veien igjen! kjørt masse idag med mors fine audi.. åhå jeg savner bimmersa mi men men den som venter på noe godt....
Sweet_Protec Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 klart det.. skjønnt at en får boltre seg på bana... hehe bedre å komme litt for sent enn aldri å komme fram! det har hvertfall jeg lært... pass godt på lappen alle andre også
bmwhans Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 sier seg vel selv at man må ha penger for å handle grattis med lappen igjen. har selv vært utenfor samme "uhell" en gang
Sweet_Protec Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 joa jeg vet det at det sier seg selv men så at de trekte ikke før etter noen dager, eller etter at de hadde sendt varene da.. så da tenkte jeg at jeg kunne bestille så det ble ca bra timing da men det gikk ikke... hehe
Alex88 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 klart det.. skjønnt at en får boltre seg på bana... hehe bedre å komme litt for sent enn aldri å komme fram! det har hvertfall jeg lært... pass godt på lappen alle andre også hehe, det tror jeg på
Sweet_Protec Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 hehe jappsi... noen som gleder seg til treffet på vålerbana i september da? og gatebil ikke minst?? den tida som kommer nå med sommer, sol, store fine felger og blanke polerte biler. og noen øl i kvelds sola etter kjøring det er godt sommern jeg er ladd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå