Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Broderen hadde ett aldri så lite uhell i helga, og ødlagde 3 av sine 17" Keskin Kt1.. Noen som vet om en bra plass for import av disse? Eller eventuell en plass de har de i norges land :P ?

Det er en E30 det er snakk om viss noen lurte..

Skrevet

Samt Quality Autoimport er 10 ganger raskere enn hva Styling Tech er. Jeg ventet 2-3mnd i fjor på mine Keskin KT1 felger fra Styling Tech.

Skrevet

hmm.. Da har vi ett problem :? Styling-tech gikk under prisen til Quality så felgene eg bestillt der ifra! Styling tech gikk fra 8970,- til 6750,- etter en liten tlfsamtale :wink: Det er over 700,- billigere enn Quality! Og begge måtte bestille direkte fra Keskin i tyskland! I og med at keskin har felgene inne så ser jeg ingen grunn til at det skal være foskjell på leveringstiden?

Skrevet

Skulle få de innen 14dager via Quality. Men via Styling Tech gikk det lenge. Vet om fler som har klaget på lang leveringstid derfra. Men det er jo bare å mase og mase det. (De hadde på lager i Tyskland da jeg bestillte også) Men mulig dette har forandret seg nå da, selv om det kun er litt over ett år siden jeg bestillte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...