trond t Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 har følgende til E34(520-92 mod): -dør fremme-passasjerside(grøn met.) - dør bak- sjåførside(hvit) - koffertlokk konplett m/lykter og trekk/verktøy (grøn met.) - 525 bakakselklokke u/sperre - servosnekke(12000kr.ny!)+pumpe+tank etc - 4 dørtrekk (sorte) - 2 nakkeputer(fremme)(gråsorte) - baklykter, blink (orginale) - releer,brytere, elektrisk etc. - komplett varmeapparat m/betjeningspanel (ikke ac) - M50b20 delemotor (ikke elektrisk+coiler+hjerne+mengde) - Hjerne til automatkasse, abs etc - div Førstemann som henter dette i Skien, får dette for 1500,- 99797259 trond
JvP Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Det varme apparatet hvilken type er det ? Er VELDIG på jakt etter et register jeg kan bruke siden mitt lekker som en sil fikk baseng i bilen etter oppstart Er det riktig sort kan jeg betale brukbart om det er mulig for deg og sende.
trond t Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 det kommer fra 92-520 24v det er fra bil med manuell gear og uten ac er det noen nummer jeg skal se etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå