Turok Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 bare lurte litt på en liten ting...jeg har ikke grøftelys på bilen min, men tenkte jeg skulle ta og montere og jeg gidd ikke og styre på med bryter inni bilen for og slå de av og på osv (tenkt og kjøre med grøftelys og parklys på heletiden) og jeg vet også at dette ikke er lov men jeg tar skjangsen noen som har koblet opp noe slikt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 ehhmmm... okei!? why? hvorfor ikke bare ta deg 10 min ekstra og koble til bryter? ser jo dust ut å kjøre på grøft og nærlys hele tia... "du vet liksom ikke hvilke lys du kjører på" i samme stil med gamle damer som gjør det, og i tillegg har fulle lys! men, kan du ikke bare koble det inn på nærlys ledningen da? eller koble det på park i hvertfall, slik at du kan kjøre på grøft og park i det minste!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Foreslår og koble det på bryteren for tåkelysene, hvertfall koble det slik at det er lovlig. Det er en grunn til at det er forbudt og kjøre med nærlys og tåkelys sammen, i tillegg til at det er kjedelig og bli stoppet i en teknisk kontroll og faktisk ikke ha mulighet til å slå av tåkelysene. Da ender du vel opp med å måtte vise bilen for biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 ehhmmm... okei!? why? hvorfor ikke bare ta deg 10 min ekstra og koble til bryter? ser jo dust ut å kjøre på grøft og nærlys hele tia... "du vet liksom ikke hvilke lys du kjører på" i samme stil med gamle damer som gjør det, og i tillegg har fulle lys!men, kan du ikke bare koble det inn på nærlys ledningen da? eller koble det på park i hvertfall, slik at du kan kjøre på grøft og park i det minste!? hmm...skrev jo at jeg hadde tenkt og kjøre med Park og Grøft heletiden og ikke full belysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 hehe.. du blir stoppet i teknisk og står på en busslomme.. Det riktige er å slå over til park, og VIPS så er grøftelysa på.. ser for meg situasjonen.. Er vanskelig å vite hvordan du skal koble det.. Parklyset lyser hele tiden.. Så du må ha ett omvendt relè da? Som slår på lyset når signalet slås av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 hehe.. du blir stoppet i teknisk og står på en busslomme.. Det riktige er å slå over til park, og VIPS så er grøftelysa på.. ser for meg situasjonen.. Er vanskelig å vite hvordan du skal koble det.. Parklyset lyser hele tiden.. Så du må ha ett omvendt relè da? Som slår på lyset når signalet slås av? hehe sant det har funnet ut hvordan jeg skal koble det nå med bryter og hele pakken var overhode ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. så dette innlegget er bare og se bortifra nå men takk for hjelpen anyway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burner Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Har ettermontert grøftelys selv på min E36. Fulgte med kabelsats fra sikringsboksen (m/relé) og frem til lyktene - resten er allerede lagt opp. I tillegg byttet jeg bryteren inni. Den desidert enkleste jobben her er jo å bytte denne bryteren - så det virker veldig dust å la være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå