///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 har den helt lille "pcen" i bilen... altså kun temperatur og digital klokke, så lurte jeg på om noen av de større kan passe...? er det noen spesieller "stikk" bak å se etter om jeg evt kan ha den mellomste "pcen" fant ikke noe om dette, så hvis noen har svar, eller link, hadde det vært flott
Loffen Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 For å oppgradere til check-control må du for det første skaffe en check-control-modul og deretter bytte omtrent halveledningsnettet (+ noen lykter) for å få den funksjonen til å virke. Det du derimot kan gjøre er å sette i OBC-en og deaktivere check-control. Da vil du få alle funksjoner utenom selve check-controllen. Finner mange DIY-er på dette feltet.
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 okey... hvis jeg da gjør det, da får jeg målt gjennomsnittlig forbruk og slikt da eller? check kontrollen skal jeg klare og ta selv hehe
Loffen Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Ja, det vil du. Kjørekomputeren henter denne dataen fra instrumentpanelet. Det du da trenger er den hvite pluggen med tilhørende ledningsstump (Det kan være greit å kjøpe svart og hvit plugg fra bil som har hatt OBC montert), og selvfølgelig 18 knappers OBC. Har du litt teknisk innsikt og er gla i ledninger og loddetinn burde dette være gjort på 4 timer ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå