jensemann23 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 fikk feil dempere og nå har jeg ødelagt den gamle, så jeg sitter med en Pre 6/92 E36 med post 6/92 dempere. Hva skjer hvis jeg kjører med den uten å feste stabstaget? Bare noen dager til jeg får tak i nye dempere? går det bra? (bare ene siden)
xibriz Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Tar du av på den ene siden er det som å ta av på begge.. de henger jo sammen. Du merker det nok i kjøreegenskaper Jeg hadde lett kjørt uten dersom det var nødvendig
Gjest Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 du merker det nok? det blir helt grusomt... og trafikksikkerheten går betraktelig ned... kunne vurdert å kjørt uten selv, men da må du også kjøre deretter! og siden du spør her om det er greit vet jeg ikke om jeg vil anbefale det...
jensemann23 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 har testa det nå, og det funka greit. Kan vel lønne seg for meg å heller kjøpe nytt stabstag da? Og de korte små stagene som går ned på bærearmen=? istedet for å bytte dempere igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå