Gå til innhold

Hvilket senkefjærer? Skal ha på små-store felger snart:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen senkefjærer som er bra og billig?

Skal sett på 19" RH felger straks og no er bilen orginal, så er fare for at den subber litt hvis jeg kjører orginalt..

Trenger noen som er ganske stive.

Er en 520 e34 88mod vi snakker om her...

Er supersport settet på Gs bildeler noe å satse på? senker 35/30...

er på tilbud til 1100 nå.. Ska ha nye sommerdekk også, så jeg har ikke akkurat så mye penger å rutte med :D

Skrevet

høres litt lite ut me 35/30, sats på 50/40 heller, store hjulbuer på en e34 som skal fylles ut, monterte nettopp supersport senkesett fra gs, 40/30 på min e46, men va for lite me 40 framme, på tross av at eg har 19" felger på.

Skrevet

Har 50/20 på min 520. syns det ser sånn passe lavt ut. da har jeg 19" med 265/30 på alle fire, å det går fint. husker ikke helt innpresset på de...

Skrevet

hmm...

Er 8,5x19 ET10 foran og 9,5x19 ET17 bak.

Tror jeg går for 35/30 senk, men noen som vet hvor stiv fjærene er?

Er de stive nok så det ikke subber noe serlig?

Skrevet

Jeg hadde Supersport på min e34 520i. Men tror det settet senket 50/40 eller 50/30 pluss 10mm senkeskåler fremme. Var fornøyd med det settet!! Var ganske stivt!!

Skrevet

PS: Mye stivere enn org fjærene hvertfall!! hvordan det går i forhold til 19" og det innpresset vet jeg ikke, men funket fin fint med 225.40.18, tror det var ET 15.

Skrevet

Er litt usikker om d går å senke så mye.. er akkurat så felgene går innafor hjulbuen bak..

foran kan jeg sikkert senke litt mer en 35..

Noen som har prøvd å senke mye, med samme dim på dekk og samme inpress som meg?

HAr lyst til å sette på sommerfelger snart :D

Skrevet

hadde supersport 50\35mm med senkeskåler på ca 10mm på min gamle e34 og 8,5x19 et 15 og 235 dekk og det subbet aldri. og det var stivt nok..

kan se bilen hvis du klikker på signaturen min

Skrevet

du bør ihvertfall ha 20mm eller mere forskjell foran og bak. schmiedmann.no har ganske bra utvalg. jeg for min del har bestillt 60/30 fra schmiedmann, da jeg ser de fleste med 50mm senk vurderer å sette på 10mm senkeskåler.

kommer sikkert til å montere kveld/mårra, så da kan jeg legge ut før/etter bilder. (har 40/40 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...