Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har akkurat kjøpt meg en 316 touring. Denne har ikke så mye utstyr, så jeg kommer nok til å utstyre den litt.

Det jeg ønsker meg mest er multiratt. Går det ann å bytte til dette?. Passer airbaggen mellom std ratt og multiratt? og sist men ikke minst er det opplegg for multiratt fra spilleren til rattet, eller må det kjøpes ledningnett også. Takker for svar. Er helt ny med BMW, iallefall siden min trofaste E28 døde for 8 år siden.

Skrevet

Det jeg ønsker meg mest er multiratt. Går det ann å bytte til dette?

Hei og velkommen til forumet.

Det går fint å bytte til multiratt, er litt usikker på om du må trekke nye ledninger.

Men det er ikke sikkert du trenger å kjøpe nytt ratt, det kommer litt ann på hva du har nå.

Gå inn på http://norway.schmiedmann.com/index2.htm

De har noen produkter rundt dette under "Elektronisk tilbehør"

Denne teksten står på disse produktene:

Når settet er montert er det automatisk også cruisecontrol, da bilene er forberedt for det fra fabrikken. Dessuten kan lydstyrken på radio´en justeres fra rattet, det samme gjelder evt. org. telefon.

Når jeg ser på bilder av de produktene der, følger det med en god del meter med ledninger, så det kan se ut som det må trekkes noe, men hør med de.

Skrevet

Takker for tips. Men spørs om jeg hopper over det, hvis jeg kun kan justere lyd og ikke noe annet på anlegget. Cruisecontroll trenger jeg ikke da jeg har mye køkjøring til jobben. Leser mye rundt om bilen her, og man kan absolutt gjøre mye gøy med bilen. Det kunne man ikke med Kangooen jeg hadde før

Skrevet
Takker for tips. Men spørs om jeg hopper over det, hvis jeg kun kan justere lyd og ikke noe annet på anlegget. Cruisecontroll trenger jeg ikke da jeg har mye køkjøring til jobben. Leser mye rundt om bilen her, og man kan absolutt gjøre mye gøy med bilen. Det kunne man ikke med Kangooen jeg hadde før

hehe, det er mye morro med BMW skal du se :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...