Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg senket min e34 touring, kjøpte jeg et eget fjærsett beregnet til biler med nivåregulering.

jeg senket btw min 45/10 med H&R fjærer og bilstein dempere...

Skrevet

Jonner'n, E34 touring har vanlige spiralfjærer og hydraulikk (servopumpe + oljedempere), E39 har vanlige dempere, og en luftbelg i stedet for spiralfjærer (en liten kompressor blåser disse opp).

Henning, En her på jobb fikk ihvertfall sin senka uten å gjøre noe mekanisk. Han sa det var bare å dra på BMW og få ordna det.

Men på den annen side, så kan du sikkert senke en del foran uten at det blir rart. Høyden i hjulbuen er jo ikke den samme originalt. Det er mindre klaring bak..

Skrevet

Ved å bruke utstyret som BMW har tror jeg det er mulig å senke ca30 mm, dette programet er det BMW bruker for justering hvis bilen er skjev mellom h til v side ,dette er ikke et senkeprogram men høydekorigering som er mulig.OBS du kan vel også kjøpe nye luftbelger som gjør bilen lavere uten denne justeringen også.

Skrevet

Ok.takker for gode svar :D ,tenkte meg ca 30mm senking,med 18 toms hjul,skal se hvordanden blir.Eibach har bra fjærer?Noen som har ett bra tips om dempere,bilen har ruslet 180000,så sikkert ikke dumt med ett par nye uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...