Frode_E30 Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Er det den øverste eller nederste stussen på torpedovegg som skal kobles til toppen?
Aroid Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 den som går i fra toppen skal inn på nederste. vist du kobler feil der så får du ikke varme i varmeapperatet.
Balltre Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 wie oft denn noch ? schläuche zum heizungskasten gehören folgendermassen dran: unten ist vorlauf, der schlauch kommt bei den meisten bmw motoren hinten am zylinderkopf raus oben ist rücklauf, der schlauch geht nach vorne unter der ansaugbrücke zum thermostatgehäuse bzw. wasserflansch je nach motortyp sieht das immer etwas anders aus &T*
acoustic Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Har sett litt på tegningene, og det virker som at varmeapparatregistrene med plastinntak har slangen fra toppen øverst, og registrene med aluminiuminntak har slangen fra toppen nederst. Kan dette stemme?
325ixturbo Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Har sett litt på tegningene, og det virker som at varmeapparatregistrene med plastinntak har slangen fra toppen øverst, og registrene med aluminiuminntak har slangen fra toppen nederst.Kan dette stemme? tror ikke det jeg har alu øverst og en jeg kjenner har plast øverst og vi har koblet den nederste til toppen og da blir det varmt til oss
acoustic Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Ja, nei, da stemmer jo ikke teorien min. Tenkte det kanskje var slik, da ventilen er nede på plast og oppe på aluminium.
verticalescape Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hmmm, spurte om dette da jeg satt inn m50 motor i min, fikk da beskjed av flere at den skulle inn øverst... Har varmluft, men ikke over 4500rpm... Trodde det var pga litt luft i systemet. Kanskje det løser seg hvis jeg bytter om på slangene da
Frode_E30 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Altså, jeg har alu slangetilkobling og har en ventil på den øverste av disse. Da skal altså Slangen fra bak kant av toppen inn på den nederste?
Fliid Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Morro med diskusjoner, men alikevel.. Slangen i fra bakkant av topp skal inn på nederste røret. Slik er det nå bare.. : ) (fra hva jeg vet) Edit; Balltre, det er veldig få som skjønner Tysk her. Deriblandt forstår jeg og relativt lite av det. Sikkert kurant informasjon, synd det er så få som drar nytte av det.
Frode_E30 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 En annen kar jeg snakket med tidligere hadde plast tilkobling, og han hadde ventilen på nederste tilkobling!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå