Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

wie oft denn noch ?

schläuche zum heizungskasten gehören folgendermassen dran:

unten ist vorlauf, der schlauch kommt bei den meisten bmw motoren hinten am zylinderkopf raus

oben ist rücklauf, der schlauch geht nach vorne unter der ansaugbrücke zum thermostatgehäuse bzw. wasserflansch je nach motortyp sieht das immer etwas anders aus

&T*

Skrevet

Har sett litt på tegningene, og det virker som at varmeapparatregistrene med plastinntak har slangen fra toppen øverst, og registrene med aluminiuminntak har slangen fra toppen nederst.

Kan dette stemme?

Skrevet
Har sett litt på tegningene, og det virker som at varmeapparatregistrene med plastinntak har slangen fra toppen øverst, og registrene med aluminiuminntak har slangen fra toppen nederst.

Kan dette stemme?

tror ikke det jeg har alu øverst og en jeg kjenner har plast øverst og vi har koblet den nederste til toppen og da blir det varmt til oss :wink:

Skrevet

Hmmm, spurte om dette da jeg satt inn m50 motor i min, fikk da beskjed av flere at den skulle inn øverst...

Har varmluft, men ikke over 4500rpm... Trodde det var pga litt luft i systemet. Kanskje det løser seg hvis jeg bytter om på slangene da :wink:

Skrevet

Morro med diskusjoner, men alikevel.. Slangen i fra bakkant av topp skal inn på nederste røret. Slik er det nå bare.. : ) (fra hva jeg vet)

Edit; Balltre, det er veldig få som skjønner Tysk her. Deriblandt forstår jeg og relativt lite av det. Sikkert kurant informasjon, synd det er så få som drar nytte av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...