Naper Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Selger e38'n min med tungt hjerte http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1839052 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Nice ride Hva senkesett står på den? Va bra senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Mener den er senket 50/50. Er blå H&R fjærer. Setter på nytt nå snart da det som står på er slitt. Har bestillt, bare venter Blir 50/50 det også. Er visst det laveste enn får utenom justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Hvor handler du senkesett? Kan gjerne ta dette over PM, slepper jeg ødlegge salgstråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 hvorfor skal du selge bilen din da stian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Nææ.. Vi går og snakker om og få biskje så da er ikke dette den rette bilen Så er på utskikk etter en stv. Men må jo ikke selge så.. Bilen er jo god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Nææ.. Vi går og snakker om og få biskje så da er ikke dette den rette bilen Så er på utskikk etter en stv. Men må jo ikke selge så.. Bilen er jo god som gull åja dropper bilen for en kjøter hehe nei jeg syns a den har sett støken ut dem gangene jeg har møtt deg i byen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Prisen senket til 199.000,- ! Ring for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Prisen senket til 199.000,- !Ring for info! Fortsatt overprisa men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Bilen har jo alt av utstyr. Motor godt ca 30 000km. Forrige eier byttet den pga han ødla bunnpanna. Så han fikk ny på forsikring. Alt du ser på bilen er 1998. Og bilen er strøken. Folk som jeg kjenner sier ikke den er overpriset. og de har sett bilen på nært hold og kjørt den og det har kanskje ikke du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 fin bil! har du orginal lyktene liggende? og ser ikke du har krysset av for skinn, men det er vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Nei det har jeg desverre ikke. Har endra annonsen nå. Så nå er det skinn i bilen. Grått sådan. Skal fikse bilde av interiør en av dagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ny pris og masse ordnet! Nå selger jeg med seriøst tap! Grunn til salg er at jeg skal ha 2 biler nå som dama skal ha lappen. Også må jeg ha arbeidsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Ny pris og masse ordnet!Nå selger jeg med seriøst tap! Grunn til salg er at jeg skal ha 2 biler nå som dama skal ha lappen. Også må jeg ha arbeidsbil. kan jeg spørre hva den gjikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg