NiFtY Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Hei! Har en 21" cigarette speedbåt liggende, båten ble kjøpt for 2 år siden, og har siden det ligget på land. Ombygget fra innenbords til utenbords motor. motor følger ikke med. Båten befinner seg ett godt stykke fra meg, men tar turen å knipser bilder, om det er seriøst interesserte. Litt om båten som jeg husker: Ombygget fra innenbords til utenbord motor. Rød, fin og hel i lakken Mener det var fotgass på den mangler ratt Helt og tett skrog mener også det var hel vindskjerm på den +en hel del som har gått i glemmeboken. et utmerket vårprosjekt for rette person. bilder sier mer enn 1000 ord, men tenkte meg en 15-25 000 for den:) er også åpen for seriøse bud. Befinner seg i bergen, og båten må hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 hvordan ser en slik en ut?bilde av lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Fant en i 38" utgave, min er 21" og utenbords motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå