JE Motorsport Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hei! Lurte bare på om noen her inne er interessert i M3 CSL-look bag.lokk i cabon til E36. Gi da en liten tilbakemelding Tenker da på noe ala denne:
maurtin Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 kommer helt ann på pris! Oppdaget en øreliten rustflekk på luka mi så alt er oppe til vurdering
Kobar Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 kommer an på pris og passform, har også oppdaget rustangrep på mitt bag.lokk!!
Cyrus^^ Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Kommer helt ann på pris og passform ja. Forrige eier har prestert å borre hull til en uhyggelig lite lekker spoiler.
-Anders- Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Ordner du bilde rett bakfra? Ser for meg at bilen blir altfor høy i ræva. Men det kunne selvsagt være interessant. Regner med pris blir rundt 4-5k?
JE Motorsport Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Ordner du bilde rett bakfra? Ser for meg at bilen blir altfor høy i ræva. Men det kunne selvsagt være interessant. Regner med pris blir rundt 4-5k? Tenkte jeg bare skulle lodde stemninga litt Prismessig er du nok ikke så langt unna, koster forøvrig 5900,-kr til E46. Passformen er vanskelig å si når dette er noe som evnt må produseres, men det til E46 ser i alle fall sykt bra ut i finishen. Så er tilpassningen like god, er det ikke noe å frykte Her et bilde bakfra fra en annen bil:
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 noe eget det der ja... vet ikke om jeg likte det bakfra, men fra sia var det tøft... sorry litt ot...
vetu03 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hmm, ja!Ble litt usikker når jeg så det rett bakfra. Men fra siden så det nice ut..
-Anders- Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 hmm. ja. jeg er villig til å teste ut en sånn en jeg altså Skal du ha deg også eller Joar?
Patrick B Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Så bra ut fra siden, men rett bak så det ikke så bra ut. Hekken ble for høy
JE Motorsport Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Skal du ha deg også eller Joar? Tenkte det, jeg har også rust i bakluka så den skal skiftes uansett. Ser kult ut synes jeg og en får gratis spoiler på kjøpet
Alex88 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Ordner du bilde rett bakfra? Ser for meg at bilen blir altfor høy i ræva. Men det kunne selvsagt være interessant. Regner med pris blir rundt 4-5k? Tenkte jeg bare skulle lodde stemninga litt Prismessig er du nok ikke så langt unna, koster forøvrig 5900,-kr til E46. Passformen er vanskelig å si når dette er noe som evnt må produseres, men det til E46 ser i alle fall sykt bra ut i finishen. Så er tilpassningen like god, er det ikke noe å frykte Her et bilde bakfra fra en annen bil: Dette ble Rått, en CSL bakluke koster under 5000 på GS Veier, 5.8 kg i carbon eller kan man få den i glassfiber men veier det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå