Mack10 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har byttet innsug da det gamle var skjevt og trakk masse falskluft!! Når jeg nå skulle starte bilen startet den på første forsøk, men ble ikke gående lenger enn 2-3 sekund før den da kubbet. Etter dette står den bare og skinner, altså ingen start. Noen som vet hva det kan være!? Alle ledninger skal være på plass etter min mening ihvertfall.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Bilen får ikke gnist har jeg sjekket. Fikk bare sjekket med en moped tennplugg, håper bare den er like lang..!? Men dette sier meg egentlig ikke stort dette heller.. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Ingen som vet? Trenger hjelp sårt!! Noen som har bilder av hvor alle kontaktene skal? Kan hende jeg har satt en feil eller byttet om på en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå