steffen- Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 nå skal vi komme i buns om sedan og coupe er like lange? noen som har coupe? mål hvor lange sideskjørta er samme til dere med sedan (trenger og vite mål på sideskjørta da jeg har noen som er forlange på min coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Eg har coupe, og eg skal få målt dei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 I følge Etk`n er det bare èn type originale m-tech skjørt. Og disse passer alle E36. Jeg har kryssjekket delenummer. Så da har du sikkert noen uoriginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja jeg har noen uorginale. trodde jeg hadde skrevet det jeg : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 som sagt steffen... jeg har testet mine ORGINALE SKJØRTER på coupe, sedan og compact... og de passer alle... skjørtene dine er litt for lange, mararaius for forumet har samme problemet, fra samme impotrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 okei. da blir det kanskje til at jeg skærer de også tar jeg bort 1cm også limer jeg : p sparkler osv. lakkeren som gjør dette : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå