steffen- Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 hvordan fester man leppa på fangern? jeg har fått leppa med mange hull i, det er ikke noen hull i fangern. ettersom det jeg ser så er det slim at man må presse leppe litt på fangern deretter sette den fast. men hva jeg skal bruke? skal jeg bare finne noen skruer og skru i fangern? eller må jeg borre hull og bruke sånne som skal bruks på fangerne? sånne som låser bak. men må ødelegger når man skal ha av igjen? vis gjerne et bilde av åssen skruer eller hva dere har bruks på leppa? noen som har delenr på de tingene som skal brukes på fangern rundtom? under listene liksom : p tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 lim på lista, og skru etterpå! det er det greieste, hvis du ikke skal ha den av da... min er bare skrudd på... hullene lager du når du skrur, for å få maks feste dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 tror jeg skruer den fast hvertfall. får man må presse de på plass liksom. : p men angående det andre med sånne greier man bruker til og feste fangern både foran og bak. de som sitter under listene. hehe. hva er delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 nå er jeg ikke helt med? har du glassfiber innerfanger, kjører du bare inn selvborrende skruer hehe... mye billigere hvis det var det du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 okei. hehe. får se litt nærmere på dette : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 hmm. det er jo så store hull der så skruer passer ikke. jeg må ha sånne man dytter inn og da utvider de seg på baksia : p hehe. propper på en måte : p noen som har noe delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 ja, da får du bestille det men jeg satt inn noen selvborrende skruer litt andre plasser... som et alternativ ikke nødvendigvis i hullene... prøvd gs, schmiedmann, eller koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja har sett etter hos gs. fant et som ligna. nr 14 eller 27 på et bilde ens. må ha 25 stykker : p men ja tenker litt på den selvborende tanken. men får : p deler jeg tror jeg trenger? - de greiene eventuelt skruer - luftkanaler - så tenkte jeg på klips og skruer til leppa foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja har sett etter hos gs. fant et som ligna. nr 14 eller 27 på et bilde ens. må ha 25 stykker : p men ja tenker litt på den selvborende tanken. men får : p deler jeg tror jeg trenger? - de greiene eventuelt skruer - luftkanaler - så tenkte jeg på klips og skruer til leppa foran - sånne trekanter som setter sammen innerskjermene og fanger og tåkelys elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå