Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen en 88 mod 325i med vanlig 325i motor fikk noen tikke ulyder+ at jeg hadde lyst på noe som gikk bedre, og kjøpte derfor følgende motor. -motor 87 -Avballansert veiv,svinghjul -sinter clutch -Lettede og avbalanserte råder -Smidde mahle høykompstempel -Store ventiler,doble ventilfjerer -Nye ventilseter,styring og tetning -Planslipt topp og blokk,toppen er portet av sveinungaard motorteknikk -312 graders kam -justertbart kamdrev -Sebring grenrør 6-2 -3 doble weber 45 nye i fjor -Nytt innsug -MSD tenning med turtallsperre -Red top bensinpumpe og trykkregulator -ca 240-250 hk

Går ikk no serlig på tomgang, kjem på 2700 omdreininger...

skal og hive turbo i etter kvart...

Skrevet

Du må ikke finne på å kjøpe en høykomp sugemotor for å bygge den om til turbo.

Da må du jo bytte alt.

Lettere(billigere) å bygge opp en turbomotor fra en sliten org 325i motor.

Kjøp den og behold den som sugemotor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...