|Ole| Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Bilen en 88 mod 325i med vanlig 325i motor fikk noen tikke ulyder+ at jeg hadde lyst på noe som gikk bedre, og kjøpte derfor følgende motor. -motor 87 -Avballansert veiv,svinghjul -sinter clutch -Lettede og avbalanserte råder -Smidde mahle høykompstempel -Store ventiler,doble ventilfjerer -Nye ventilseter,styring og tetning -Planslipt topp og blokk,toppen er portet av sveinungaard motorteknikk -312 graders kam -justertbart kamdrev -Sebring grenrør 6-2 -3 doble weber 45 nye i fjor -Nytt innsug -MSD tenning med turtallsperre -Red top bensinpumpe og trykkregulator -ca 240-250 hk Går ikk no serlig på tomgang, kjem på 2700 omdreininger... skal og hive turbo i etter kvart...
|Ole| Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 ikkje min, men håper på...derfor vil eg planlegge
Gjest Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Du må ikke finne på å kjøpe en høykomp sugemotor for å bygge den om til turbo. Da må du jo bytte alt. Lettere(billigere) å bygge opp en turbomotor fra en sliten org 325i motor. Kjøp den og behold den som sugemotor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå