325icab_88 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har ett par kompiser som skal i gang med et prosjekt. M30 535 motor fra E34 i en E30. Hva trengs av deler? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 siden den stammer fra e34 slipper dere skifte bunnpanne i allefall girkasse fra bil med m30, mellomaksling, motorfester, radiator, eksos, og koble el.. det er faktisk ikke så mye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Girkasse sitter på motoren. Men passer motorfester og mellomaksel fra E34 M30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Nei de passer nok ikke.. Her har du god oppskrift: http://www.e30.de/335i/00.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftbimmer Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 kjøp alpina type 2 motofester oss koed.. synd at jeg nettop har solgt mine.. hehe.. så kan du bruke radiator fra e-28 m535 det elektriske er farge på farge! veldig greit.. gassvaier fra e-34 mener jeg skal passe.. så er det ikke så mye egentli.. er en veldig grei jobb!! så går den så mye bedre etterpå!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Takk for link og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå