Prodigt Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1834367 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Godkjent ombygging til 328i? Godkjent med kompressor? Dette er essensiell informasjon som må med i en annonse for ombygde biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 du skriver at den er 98% rustfri... hvor finner man de to prosentene på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Ikke godkjent nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Tøff bil. Har ikke 328 motorene oljelokket fremme isteden for bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Har ikke ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Tøff bil.Har ikke 328 motorene oljelokket fremme isteden for bak? Lekker bil, men jeg trodde også at M52 hadde det. Jeg har akkurat samme motor som annonsen sier det skal være, og den har oljepåfyllingen i forkant. Det ser ut som en M50B20TÜ eller M50B25TÜ ('93-96 320 eller 325-motor med VANOS). Edit: Beklager hvis det er ødeleggende for annonsen, men det er greit å vite hva man selger, ellers kommer det tilbake og biter deg en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Tøff bil.Har ikke 328 motorene oljelokket fremme isteden for bak? Lekker bil, men jeg trodde også at M52 hadde det. Jeg har akkurat samme motor som annonsen sier det skal være, og den har oljepåfyllingen i forkant. Det ser ut som en M50B20TÜ eller M50B25TÜ ('93-96 320 eller 325-motor med VANOS). Edit: Beklager hvis det er ødeleggende for annonsen, men det er greit å vite hva man selger, ellers kommer det tilbake og biter deg en eller annen gang. Jeg var litt usikker når det ble spurt om dette før så jeg sjekka litt. fant da ut at det er GS som har byttet motor i den. og der blir det sagt at det er en 328 som står i. akkurat som jeg trodde. sjekke også opp i forskjellen på disse motor,ene og fant ut dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 M50 med VANOS: Din motor: Ergo du har ingen 328i M52-motor! Imidlertid kan din M50-motor være ombygd til 2,8-liters volum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil! Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene. Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 RÅ BIL, har du blitt stoppa og fått problemer fordi du ikke har godkjent kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene. Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52. Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål.. Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50. Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Okay. vel ifølge gs så skal det vær en 328 motor. da må den bare vær ombygd. rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Man ser på innsugs manifoilden at det er M50 også. så det er ingen tvil!Må bare legge til at det er ganske stor forskjell på disse motorene. Så tror nok du må litt ned i pris IOM at den motoren er mye eldre enn M52. Etter hva jeg har hørt så er m50 mer egnet for komressor/turbo og tåler mere ladetrykk hovedsaklig pga m52 er alu blokk vs 50 som er stål.. Motoren kan likevel være en 2.8 liter da veiven til m52b28 passer i m50. Er på ngen måte mindre verdt heller omvendt etter mitt syn hvis detter er en m50 med 2.8 veiv... Ja, fult mulig at du har hørt det. Men det gjelder ved virkelig LADETRYKK! ikke lite ladetrykk. Jeg har hørt at M52B28motoren tåler mer ladetrykk ved orginal motor uten at stempler ryker. Sier Gs noe om at det er M50 eller M52 motor? Bilen er det ihvertfall ikke noe å utsette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Okay. vel ifølge gs så skal det vær en 328 motor. da må den bare vær ombygd. rett og slett Det er jo uansett ingen 328-motor.. det kan være en 325-motor som er ombygd til 2.8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg