Terjeo Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Hadde egentlig mest lyst til å kjøpe meg en 325 ettersom jeg fant ut at 200 sx ville bli for dyrt som førstebil. Men kjenner en som har en kamerat som skal selge en 320 billig så jeg skal se på den i løpet av nest uke så lurer egentlig bare på om det er noe spessielt jeg burde se etter, feil mangler osv. Vet ikke veldig mye om den enda annet enn at den skal være strøken, har sperre ca 160 hk. M3 interiør og full M-tech. ELLER om noen vet om en ikke alt for dyr 325 som er så og si strøken hadde det vært enda bedre. Om det blir 320 så blir det nok et lite turbokit eller kompressor, er ikke så veldig inne i BMW enda, så hvis noen kunne fortelle meg navnet på Motorene i 320 og 325, husker jeg så det en plass. (Må jo ha deler fort som fy")
NiFtY Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 m50b20 og m50b25 er maskinene i 320/325 henholdsvis 150/192 hk i de. Velkommen til forumet:)
Ad|oS Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Husk på at forsikringen på 325 er ekstremt dyr, med mindre du har noen spesielle rabatter eller lignende. En 320 er mer passende da hehe Velkommen uansett...
Mafia Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Sjekk det samme som alle BMWer, rust her og der. Og lekasje fra toppakning... og alt det du ellers ser etter... 325 er en del gøyere enn 320, motormessig.
Terjeo Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Takk for svar Blir nok 320 jo, i og med at forsikringa er såpass dyr som den er, kan jo gjøre mye gøy med motoren så det blir "nesten" det samme som 320 hehe. Er litt redd for at alle pengene mine vil gå til dekk hehe.
Captain Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Jeg har hatt både en 320 coupe, og en 325 cab, da hhv med M50B20 og M50TUB25. Begge disse motorene er ganske daffe på lavt turtall, men over 3000 o/min våkner de til liv. 325 er en del sprekere helt på topp, men forskjellen på de to jeg hadde var ikke så stor pga vekt-handikapet til cab'en. Husker ikke hvor mye jeg betalte på 320en, men på 325en var det 14 700,- per år, full kasko, 75% bonus. Til sammenligning betaler jeg nå under 7000,- på 9-3en, en nesten 10 år nyere bil, som går vesentlig bedre. Så 325 er dyrt og forsikre ja!
Alex88 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Velkommen skal du være. Ta å gå for 320, istedenfor å gi ekstra penger til forskringa hvor du kan bruke dem på bilen Lykke til.
jensemann23 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 gå for 320 ja, så kan du heller bytte motor til 325 etterpå. Da trenger du ikke betale mer enn 320 forsikring selv om den er godkjent 325.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå