Galskap Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 ønsker og kjøre en e36 sedan uten motor. helst så billig som mulig, frontskade er ingen hindring så lenge det ikke har gått synlig utover rammevanger. jeg har en hel delebil stående, så det jeg i grove trekk trenger er kun bilen uten motor.
panser Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 IKKE selg noe til denne useriøske galskap. Jeg kjøpte lykter av han for 4mnd siden, har ikke fått dem, eller pengene tilbake. Han tar heller ikke telefon eller svarer på meldinger.
-Sammy Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 ser ut som at han har vært på færde her også. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79508 virker useriøs ja. Svartelisting ?
Håkon318is Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Hvorfor er det ingen som har slettet denne brukeren? Skjønner faen ikke hvorfor sånne folk skal få være her inne...
iNthe Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 like greit han er her under den profilen vel så han slipper lage seg en ny ukjent en og fortsette vel?! kort-tenkte folk.
Håkon318is Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Man kan jo lage så mange profiler man bare vil, kan man ikke? JO! Så hvorfor ikke slette den profilen, og så tracke ip-adressen hans og blokkere så han ikke kan lage flere brukere. Egentlig skulle alle brukere vært linket til et mobilnummer. At man måtte registrere et mobilnummer, for så å validere med en kode man får tilsendt på mobilen.
iNthe Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 vanligvis har ikke folk den samme ip'en, man får ny så fort man kobler opp på ny, selv med adsl. så jeg syns det er TEIT å slette brukeren, for davet ingen hva hans neste profil vil bli kalt og han kan fortsette. og det går ikke an å blokke en ip så han ikke kan lage brukere i phpbb.
Håkon318is Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 uff... det var meningen at han skulle bli litt redd da vettu. (trodde du visste at jeg jobbet med IT jeg) jeg vet dette ikke går ann, men du ødelegger jo hele tiden "inthe". skulle si det til deg på msn, men glemte det. man kan jo lage så mange profiler man bare vil, så er umulig å stoppe sånne. men men.... oppkrav vinner igjen. (ja "inthe". jeg vet man ikke pleier å sende en skadebil i posten, men du skjønte sikkert hva jeg mente) tihi... god natt
thorern86 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 har e36 m3 ramme til deg jeg. men skal du ha den vil den koste deg nærmere 30 tusen. ettersom du skylder så mange på forumet her penger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå