RobertN Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Har en frontfanger rieger infinity er reparert opp med glassfiber og sparklet ser bra ut nå. Men det er ett problem jeg hadde når den skulle lakkeres, han som skulle lakk fikk problemer med at lakken koka, altså bobla eller no. dette skjedde flere steder. Han mente det at det gikk an og sprøyte på no sparkel så ville det gå greit. Bilder av denne kommer. Selges bud! kjøper betaler frakt. Har også en orginal e36 fanger i diamant svart, er en sprekk på den ene siden og lakken er litt slitt. samme som over selges denne til høyeste bud, kjøper betaler frakt. selger 12" JBL http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=750668#750668
RobertN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 kan sende bilde av infinity fangern på mms
RobertN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 ingen som har lyst på noe billige greier
Infinity Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 jeg har sendt mange pmer jeg og sagt jeg ville ha infinityn å du skulle sende bilde på mms, men det har jeg ikke sett noe til...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 200 kr for orginal fangeren, jeg kommer og henter den.
RobertN Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Notert Spirit lar det gå hvetfall ut uka. Infinity: Trodde jeg sendte de til deg om dagen men da prøver jeg igjen nå.
yodiyosh Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hei kunne gjerne tenkt meg den infinity fangeren hva er prisen du kunne tenkt deg for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå