bmwhans Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Skal bytte framdempere til apex foran på bilen. Men skjønner ikke alt av det.. Ligger demperne bare løst nedi fjærbeinet og er KUN skrudd i toppen? Hvordan skal jeg da få opp dempern for den har vel sikkert satt seg noe helt jæ...... fint om noen kanskje kunne lagd en slags "a til å" Er ikke SÅ rå på sånne ting jeg se.
jallaask Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 den står løs nedi...og du må få opp den mutteren å toppen av hylsa i fjørbein for at demperen kommer ut.....det kan sitte noe helt jævli men prøv me en vaksen vannpumpe tang..og spenn fjørbeine opp i ei skrustikke men ikke teit så hardt at du trykker beinet sammen......vet verksted har et slags verktøy de bruker....det var det jeg brukte...ser på en måte ut som enn vannpumpe tang:)
bmwhans Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 skrustikke? den skrustikka jeg har sitter fast i garasjebenken...
MpA Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 da er det vbare til og gje gass, funker som bare det, litt makt, meg og min bror gjorde det for hånd, han holdt bene mens jeg dro demperen ut, og skrudde av bolten, går nok bra..
bmwhans Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 jeg hadde et fjærbein liggende og prøvde på det. når jeg har skrudd av den greia med vannpumpetang, hva så? demperen ville jo ikke ut for det. prøvde på bilen også men jeg må vel ha av det beinet som går frem til fjærbeinet.. var noe jævla dritt...
jallaask Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 skrustikken står på verksted benken men jeg demonterte nå fjørbene fra bilen når jeg gjord det...litt lettere og jobbe med....
bmwhans Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 ok skjønner. men når jeg har fått av den ringen med tanga, hva så? det satt jo like jævlig for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå