AlXz Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hey! Som emnet sier skal jeg selge noe pcer & deler Driver å rydder, og vil ha vekk mye! Legger ut litt og litt... Bytte i E36 deler er også av interesse P3 866MHz, 20GB HDD, 256MB ram, Win XP Prof.!!! Fujitsu Siemens Scenic L. Hovedkort: Intregert nettverk, lyd og skjermkort. - AGP slot (Plass til ekstra skjermkort!) - 5stk PCI slots - 3stk SDram slots Prosessor: Intel PIII 866MHz, socket 370. Ram/Minne: 256MB SDram, PC133 Harddisk: 20GB Seagate CDrom Diskettstasjon MS Windows XP Professional lisens (Norsk med SP2, ferdig installert og aktivert!) Komplett maskin som er klar til bruk. Bare å koble til og slå på Kun kr. 500,- !!! Dette er veldig billig!!!
-Lasse- Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Tror jeg byttet bort en lignende pc i fjor mot ei pakke med tyggis og en melkesjokolade..
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 ikke får å være frekk eller noe..men hva kan den pcen brukes til?
AlXz Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 ikke får å være frekk eller noe..men hva kan den pcen brukes til? Kan da brukes til litt av hvert den. Mange som trenger "surfe" pc f.eks. Eksempler du kan bruke til: surfing, kontor bruk, server, webserver, ftp server, mailserver, firewall, nedlastningspc, tv-pc, +++
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Solgte nettopp lisens til Xp for 500. Har en lignende jeg brukte på verkstedet, og egentlig fungerer de like kjapt som de "monster" pcene jeg har bygget, i hvertfall til surfing osv. Og så slipper man å være redd for pcen i garasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå