jensemann23 Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Må man ha presse for å bytte den ? Bør jeg heller bytte hele armen, de har den komplett med foring og begge bærekuler til 1100,- på schmiedmann.. Men det er bare ytre bærekule som er gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Jeg hadde byttet hele armen, det er det enkleste.. Har du litt penger til overs så bytter du begge bærearmen forann til samme som sitter på E30. De har mye bedre innfesting på bære kulene. Da slipper du at kulen tar kvelden igjen. Bærearmene på E36 og E30 er helt like, men E36 er en annen opphengskule som ryker fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 har du en presse er det gjort på 2 timer....er ikke så mye arbeid men du må nokk ha presse for og få det av bære armen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rino Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Banker dem fint ut og inn hvis man varmer litt, er vel orginalt med gummi oppheng? var det på min hvertfall. Trenger ikke E30 armer får kjøpt forsterka kuler til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 eg har skiftet den kula 2 ganger før på e-30, var egentleg ikkje så vanskeleg. brukte berre ei kraftig skru stikke, litt varme og 2 små rør stusser, ein som presser på selve kula og ein som presser på selve bære armen rundt kula trur ikkje du trenge å prøve å slå dei ut for dei sitter noe jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Altså bytter vi hele Og ser penere ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Jeg hadde byttet hele armen, det er det enkleste.. Har du litt penger til overs så bytter du begge bærearmen forann til samme som sitter på E30. De har mye bedre innfesting på bære kulene. Da slipper du at kulen tar kvelden igjen. Bærearmene på E36 og E30 er helt like, men E36 er en annen opphengskule som ryker fortere. Unødvendig da dagens nye E36 bærekuler er av forsterket type.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Finnes egne hylser for denne jobben. Laget for E36 kuler. Med hydraulisk presseverktøy som går på luft tar det da 10-15 min pr. side. Skal skifte på min nå snart Nesten like greit å levere bilen på et verksted som har spesialutstyr, enn å holde på å kødde med det her selv. Hadde bytta armen om jeg ikke hadde dette utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 blir vel billigere å bytte armen enn å sette bot til verksted ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå