Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du har alt til coupe, sedan, cab, compact eller? kanskje, bare kanskje en fordel å nevne hvilket karosserier det er snakk om her

som nevnt i annonnsen.....alt av deler,så om man ikke klarer å skjønne det er det jo ikke vits i å bemerke det...eller?

Skrevet
dempere forran til e34 540i har du det?

det skal jeg ha ja.....må sjekke på mandagen.....men 99% sikkert

Skrevet
Du har alt til coupe, sedan, cab, compact eller? kanskje, bare kanskje en fordel å nevne hvilket karosserier det er snakk om her

som nevnt i annonnsen.....alt av deler,så om man ikke klarer å skjønne det er det jo ikke vits i å bemerke det...eller?

Ok, i rest my case!

Da har du kanskje komplett sort tak med solskjermer og deksler til E36 coupe (med takluke)?

Og, en helt strøken dørpakning til førersiden. Også coupe.

Skrevet

skal sjekke i morgen,har ikke bilene tilgjengelig foran meg nå,men sort taktrekk solgte jeg for et par dager siden..

Ok, i rest my case!

Da har du kanskje komplett sort tak med solskjermer og deksler til E36 coupe (med takluke)?

Og, en helt strøken dørpakning til førersiden. Også coupe.

Skrevet

Alt av deler...interessant:

Jeg trenger følgende:

Ledningsnett fra distribusjonspanel under fotstøtta forran til venstre for clutchpedalen (under teppet) og bak til bagasjerommet til en E36 Sedan? Alt av interiørlysledninger, speedometergiverkabel, tankmåler osv går gjennom den smørja der, i tilleg til sentrallåser osv. (Pluss alt faenskapet i bagasjeromslokket som i og for seg er årsaken til kabelbrannen).

Mitt er TOTALT brent. Kan godt klippes av i begge ender, må lodde og sette på krymp uansett.:(

Skrevet

Trenger det grå koblingspunktet fra kablen til bilen til tåkelyset.. Helst med så mye av kabelstumpen som mulig.

Min kabel ble revet av helt ved koblingspunktet så det er "umulig" å lodde..

Skrevet

panser og forskjermer med hull til e36 coupè som er rust/bulkefritt, og gjerne i mauritzius blau? samt el. just, m/varme M3 speil? Samt M-tech styling rund-a-baut e36 coupè?

Skrevet
trenger koffertlokk i orientblau.

har kun i diamantsvart...

Hvor mye skal du har for det koffert lokket da? Er det skader, rust på det?

Så har jeg en liten liste av andre ting jeg kunne tenkt megtil e34:

Øyelokk.

Hvite blinkere bak.

Leppe til fronten. Den som festes under original fanger.

Har du evt forskjermer til e34 i diamant svart? Jeg har to i rød som må omlakkes men hvis du har noen i diamant svart hadde det vært konge. Uten skader og rust seff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...