A. Larsen Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Hei lurer hvor mye jobb det er få de kjørbare med e36 som er orginalt senket (3c) Disse http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77551 impress aner jeg ikke hva er på de felgene, men etter hva jeg har hørt, så skal de passe på E28'n også. dim på dekk er 225/50-16 Så hvor mye må det tilpasses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Du burde kjøpe de felgen og en pen e28, det hadde vært tøft. Tror nok du må valse litt, men ikke umulig. Men de felgene der blir for gamle på en e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Er enig med bård - du trenger en E28 til de felgene der. E36 er dessverre ingen klassiker og ville ha sett litt dumt ut med de felgene (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Tror de felgene der hadde blitt skamkule på e36 jeg da,men jeg er kanskje litt over middels sucker for old school:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Må bare korrigere bittelitt for å være pirkete, felgene som er avbildet her er BBS RM og ikke RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 nå kjøpt, trenger valse nær østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Legg ut bilder når du får de på da, har litt tro på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har bilder, tok de når vi prøvemonterte dekkene, men trenger bmw stålfelg og enarmet saksejekk. Skal legge ut bilder straks, eneste var at vi prøvde to forhjul da(225) og bakhjula er 245. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Der er hverfall 1. bilde, kanksje jeg legger opp frler hvis det er interesse, eller når noen har donert en stålfelg og jekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Dropper du lexuslyktene kan de _kanskje_ kle bilen din. Uansett rå felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, lexus lyktene er på vei ut. Så skal kanalene lakkes ned, bakruta sotes as we speak. Og jeg skal polere bil og felger. Nmt antenna på taket skal og bort, ved en eventuell hellakkering og haifinne er ikke aktuelt. Så er det gule lykter foran, satser på litt 80 talls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Syntes det var stilig med de felgene jeg. Men lexus lyktene må knuses brennes og kastes ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Er det ikke litt stor profil på dekka? har sett en E36 coupe med 17" Bbs Rs felger og det var ganske tøft, blodsenka så det er ikke bare e28 e30 m3 som passer old school... e36 begynner å få noen år på nakken de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 225/50/16 og 245/45/16, ser ut som mye gummi på bilder og når du ser felgen men blir bra, når de er på, skal få tatt bilder når de er polert, bilen er valset, og den har sunket ned for på bildet er den forsatt ikke sunket helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå