Bimmerlars Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Når min E36 spinner hopper bakstillinga veldig. Ikke ved burning, men om jeg bare rivstarter avgårde. Hva er vanligvis synderen? Skal se over bilen, men om noen har noen tips er det fint. Revner ikke i gulvet med 320 maskin håper jeg
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Gamlebilen min var litt slik, og fikk vite etter at jeg solgte den at bakstillinga var løs...
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Har litt tro på foringer til diffen jeg også. Støtdempera er bare et halvt år gamle..
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Flott. Da skal jeg sjekke det i morgen
jallaask Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 jeg hadde noe liggnende på min gamle bil det var hoved foringene bak som var helt ferdige i tillegg til slitte tårnlager hva som ekskakt feil vet eg ikke men....du kan no sjekke det......
jaguar Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 har samme problemet pa min e30!! trodde selv det var foringer eller løs bakaksel, men problemet var for slappe støtdempere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå