RoaldJ Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 selger som sagt i topic mitt e36 ratt med airbag. det er 15" (38cm) og har de såkallte M-technik fargene på rattet. bud + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 mener forresten dette har stått på en 94 modell.. og som dere ser så var selvfølgeligt ikke m-tech-fargene på rattet, men på sømmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 bump Mye skal du ha for det? er det bare å smekke det på? passer til 94 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 skal passe på 94 mod. ja. og så lenge du har mutter selv, og har airbag i bilen, skal det passe. tenkte på 800 kr. pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 skal passe på 94 mod. ja. og så lenge du har mutter selv, og har airbag i bilen, skal det passe.tenkte på 800 kr. pluss frakt. får ikke noe svar på pm så.. sender du bare et kontonr på PM så setter jeg over noen penger så sender du det? skal vi si 900 kr da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Satt originalt i noen av M3`ene dette. Sånn for salgets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Satt originalt i noen av M3`ene dette. Sånn for salgets skyld. Og da ofte i M3 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Kunne du tatt et bilde av pluggen som går inn til navet? Er muligens intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Kunne du tatt et bilde av pluggen som går inn til navet? Er muligens intressert. hei du! ikke rør!! JEG skal/har kjøpe det! så fort han kan gi meg svar på PM så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 har jobbet overtid i det siste. men siden Cise var tidlig ute og fikk en del info og bilder om rattet på pm så får han førsterett. skriver da Solgt i Topic`en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå