REJ Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 har nettop kjøpt meg en bmw 325 e36, å syns motoren går veldig ujevnt, men det vises ikke på turtellern. noen som vet hva det kan være?
Sir Hofstad Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Går trolig ikke på alle sylindre. Men kan hjelpe å opplyse om årsmodell osv. Går den jevnt hvis du kobler av LMM? Og gratulerer med bimmer
REJ Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 takk hva er LMM? hville den ikke fjusket når jeg hadde kjørt hvis den ikke går på alle sylindrene? Det er en 91 mod. IA
TerjeAa Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Jeg prøvde å koble av LMM på min 320 og da stoppet den med en gang. Er ikke det riktig??
t0rerik Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 så hvis motor stopper når man drar ut pluggen i LMM så er den ikke defekt?
Eirikhand Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 prøv å rengjør tomgangsregulatoren eller bytt den
TerjeAa Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Hvor sitter tomgangsregulatoren? Mulig å måle den?
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Sitter under luftinntaks manifold. Kan Ohme den og se at viklinger er ok, eller holde hånda på den og kjenne at den "oscillerer"/vibrerer. Spjeldet/ankeret inni som skal åpne/lukke er så tight til godset at litt avleiringer gjør det kan sitte og ikke klarer å regulere ordentlig. Derfor vi bruker startgass el å gjøre ren. Er den defekt har jeg ny til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå