Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger nye Klarglass tåkelys sett til E36 for 599 :) Passer både original og M fanger

Flere sett er på vei inn! Si ifra om det er ønskelig å holde av ett par!

taakelys.jpg

E30 Facelift grøftelys 949,-!

DSC01203.jpg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Njaa..

For min del kjøpte jeg noen billige lyker fra Japan. Disse hadde den "avskjermeren" inni slik disse har, men denne var skrudd fast til plast, og derfor tok det i underkant av 1 minutt før festet hadde smeltet og løsnet, slik at denne avskjermeren lå løst over pæra.. Prøvde da å få den ut noe vi sleit med i ca ett kvarter 2 mann.. La oss bare si at den avskjermeren er større enn hullet den skal ut av..

Understreker at jeg har Xenon i tåkelys.. Tror ikke de smelter med normale halogen pærer..

Uansett.. Her er to bilder, uten avskjermeren.. Lyser helt sinnsvakt.. Akkurat som fjernlys..

DSC00322.jpg

DSC00323.jpg

Riktignok er dette 6000K

Uansett vil jeg avslutte med å si at disse ligger på fort 990,- så tilbudet er kjempebra..

Skrevet

Hmm, mine har heller ikke smeltet!! Og de har vært kjørt med xenon en i hele fjor sommer nesten...

Trodde xenon avga mindre varme jeg enn halogen :?

Skrevet

Det TRODDE jeg å...

Nei jeg kjøpte noe billig drit fra Japan.. Fungerer sikkert helt 100% på vanlige pærer.. Men de funka ikke i det hele tatt med xenon hvertfall.. Hehe.. Så kan vi jo si at forskjellen på mine og dine vetu03 var at du kjøpte dine for 990,- og jeg kjøpte mine for 357,- inkl moms, toll og frakt fra Hong Kong..

Blir vel å kjøpe noen nye etterhvert, men per i dag kjører jeg bare rundt med skarpt lys i tåkelysene.. Hehe.. Går fint om dagen, men tror ikke jeg skal prøve det etter det blir mørkt..

Skrevet

Hehe, merkelig... Ja, sant det! Du kan jo kjøpe 3 stk før du er oppe i den prisen og innen den tid har sikkert de også ryki;) Men funker det ikke bra uten den dingsen da`?

Skrevet

Dingesen er vel ballast? Det fungerer ikke xenonpærer uten, sidet det er gassutladningspærer som trenger en startspenning oppe i 20kV.

Og man får 35W xenon, 50W xenon og 75W xenon(de vanligste)

Kontra halogen sine:

55W, 100W, 130W og 160W.

35W xenon lyser bedre enn 130W halogen, med 160W halogen lyser det noe likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...