Mack10 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Har skiftet innsug på bilen min, og etter dette starter ikke bilen. Har nå fått vite at hjernen er brent og trenger en ny, men dette skjer vel igjen om jeg har gjort noe feil? Hva kan jeg ha gjort feil? Det var 2 kontakter som kan ha blitt satt feil, kan dette ha gjort at den brant opp?
Mack10 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Hva pleier og være grunn til at dette skjer? Noen som har en formening om det? Vil ikke at den nye evt skal brenne opp også..
BreitBau Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Tja.. At du ikke har festet jordingsledningen dysene feks? Hvordan vet du at hjernen er brent? Da min svidde seg kjente ejg det på lukta..
Mack10 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Er vel 1 jordingspunkt fra ledningsnettet som går gjennom innsuget og den skal være på plass. Luktet svidd og det gikk ann å se at den var brent på ene hjørnet.
D.Toft Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 den delen som går til boksen til tennkablene er brent, jeg åpnet hjernen da jeg kjente svilukt fra den... kretskortet er smeltet der, og stor sort flekk på dekselet
Mack10 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 ingen som kan ha en formening om hva som har skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå