JoCCe Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Heisann, holder på med e30 prosjektet mitt for tiden og vurderer og bytte ut m-teck 1 fronten med m3 look front. Spørsmålet er og det blir bra med m3 glassbiber fanger på en org e30, min er kun bredda i stål bak så. Eller må man ha m3 skjermer forran for at dette skal se bra ut? Tenkte på glassfiber front fra rune hansen http://www.runehansenmotorsport.com/photo_album8.html Om noen har bilder av dette vil jeg gjerne se Joachim
JoCCe Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Ingen som har forska litt på dette? Er vell til evo skjermer den fronten så blir muli litt bred? men kan jo kappe på midten å plaste i men..
G-RACING Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Er det forskjell på Orginale M3-skjermer og M3-evo skjermer??
ehrnst Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 fronten fra rune hansen er 2cm breiere enn std. m3 så da må du ha skjermene fra han og. Sist jeg snakket med han prøvde han å få tak i en orginal front å støpe av
JoCCe Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Hmm, dem blir 1 cm lengere ut en den orginale fangern på hver side da Blir kansje litt stygt det, men vil ikke ha m3 skjermer forran på denne e30'n så. Må vell isåfall kappe den til da.
JoCCe Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 snakka med rune nå, han trodde det ville bli mye modding får og få dette til, han holder på med en plugg for m3 front på e30 så. Men ikke sikkert denne blir ferdig til sommern. Noen andre som selger m3 fanger til e30?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå