Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.... Jeg var på vei til en kompis og ante fred og ingen fare i min E34 535 mens jeg lyttet til min musikk. Pluttselig begynner det å pipe som et ryggelys i dæsjen og det jeg finner er en "høytaler" sak som sitter i det dekselet oppunder rattet. Det kom ike opp noen feilvarsel på kjørekomp`en og ingen lamper lyste. Lyden sluttet ikke enten jeg skrudde av tenninga, og tok ut nøkkelen og gjemte meg, og så startet bilen igjen. tok av batteripolen..ventet litt, satte den på og pipe" ule" ryggelyden var der fortsatt.... så måtte ta ev saken. Det sitter 2 kontakter på den, den er grå og rund.... noen som skjønner hva jeg mener? hva er dte for en sak og har noen opplevd det før? hvorfor i all verden lager den lyd uten grunn?? Hakke no bilde av den, men skal få ordna det hvis ingen skjønner hva jeg mener.... Setter pris på svar som kan si meg hva dte kan være:) har ikke alarm på bilen heller og hade ikek stilt inn noe som vekkerklokke....

Mvh Knudsen som er glad i bilen sin, men ikke lyder han ikke vet hvorfor er der:)

Skrevet

hadde vert greit og vite hva bil det er snakk om...det kan jo vere alarm for lysbryter...den som piper nå du lukker opp døren når lysa står på.....men opplys hva bil det er i tråden

Skrevet

Den lyden du beskriver er nok den "gongen" som varsler når det blir 3 grader ute. Om du har sånn digital klokke med dato/utetemp.

Kanskje du kan prøve å bytte utetempratur følern som sitter i støtfangeren foran ved venstre tåkelys. (sjåførsiden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...