Innovation Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Har en E91 med NaviPro på iDrive plattformen, og lurer bare på om det er noen her som kanskje vet noe om hva som skal til får å få inn TV-mottager? Er det komplisert? Dyrt? Eller ligger det kanskje i bilen, slik at det er mulig å aktivisere på et vis? Håper noen har et hint å gi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oneill Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 tenkte du da på digitalt bakkenett? Det finnes vanlige tunere som har sigarettenner som ekstra-utstyr for bruk i bil. Men det rent praktiske bruk av dette blir ganske tungvint hvis du har planer om å bruke den under lang-kjøring.. Med tanke på at tv-mastene rundt omkring sender på forskjellige frekvenser må du belage deg på å søke opp igjen tuneren ganske hyppig. ingen "RDS" funksjon på dette meg bekjent, og jeg jobber som montør av nettopp dette. Samtidig er ikke dekningen på bakkenettet like bra som dem først har gitt uttrykk for. så jeg kan så godt som garantere deg at du vil få endel problemer med signal-bortfall og for stor error-rate. Dyrt er det ikke, fungere med vanlig tuner og abbonement. Men i utgangspunktet er det beregnet for stasjonære 12v anlegg. som f.eks bobil, hytter.. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå