chris-e30tic Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 har et komplett turbokit som er helt nytt!(har blitt starta opp og har gått på tomgang i 2min). -polert grenrør. -t3t04 turbo. -oljekit. -intercooler. -trykkrør i alu. -alt av klemmer og slangestubber. -pakninger. -dyser 270cc. -walbro bensinpumpe 255l. -progresiv btr. kan også selges sammen med en 85mod 320 4d. litt lakkrust men et veldig greit prosjekt (ikke opprusta). vellholt i interiør og har takluke og kjørecomputer.(har nye framdempere som følger med) årsavgift er bet. men må på eu-kontr. ic og trykkrør er tilpassa og montert i bil, dyser og btr er også mont.(følger med org dyser) selges helst samlet men kan sikkert selge kittet og bil hver for seg!! KOM MED BUD!! Må bort grunnet plassmangel!!!!! Lettest å få tak i per TLF på nr: 91752473
chris-e30tic Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 pris på grenrør? 800 kr skambud tja det var vel kanskje et skambud ja! kittet selges kun komplett!! hvis jeg skal pukke deler ut av kittet så blir det isåfal benspumpe, btr og dyser som jeg kan trenge selv! resten av kittet selges samlet!!
chris-e30tic Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 tenkte ca 15 hor absolutt alt!! komplett kitt med bil! ca12 for komplett kitt! 8 for kitt uten btr bensinpumpe og dyser!
chris-e30tic Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Ta helst kontakt via TLF pga at jeg har liten tid til å sitte ved pc`n! TLF 91752473 BUD mottas!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå