Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en buss, men jeg bor på østlandet, og bussen befinner seg i Hafrsfjord.. Så det starter med en liten hake allerede der.

Jeg lurte på om noen ville gjøre meg den UTROLIG store tjenesten å ta en titt på denne bussen, og se om den er i grei stand, og hva som evt må gjøres?

Dette må så klart være en som har peiling på buss fra før av!

Belønning i vil bli gitt!

Hadde vært SUPERT om dere kunne kontaktet meg på mobil 47391003!

På forhånd tusen takk!

Skrevet
Det er en leddbuss! ;) hehe.. =) Men er det åpent hos vegvesenet og sånt på søndager? eller biltilsynet! :P

nei, da er det stengt, tror det stenger stortsett kl 15 de fleste steder hver dag. kanskje litt lengre på torsdager

Skrevet

Er ikke så keen på det bare for å se på den bussen ass.. :P tenk om den er helt jævlig!

Men de tilbød seg å kjøre den hit for en liten slant.. Så må vel kunne gå ann å å si ja til det, men at vi ikke skriver under på noe før vi har fått den sjekket?

Skrevet
Er ikke så keen på det bare for å se på den bussen ass.. :P tenk om den er helt jævlig!

Men de tilbød seg å kjøre den hit for en liten slant.. Så må vel kunne gå ann å å si ja til det, men at vi ikke skriver under på noe før vi har fått den sjekket?

hvordan ser den ut på bildene da? det er jo en mulighet det. bare finne ut hvor mye han skal ha for å kjøre den hit det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...