mpreben Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hei.. Har bare en 318i, så defor tenkte jeg på å få pressa inn noen flere hester hvis det gikk ann. Hørt at man kan få kjøpt luftfilter der man får ca. 3 hk mer (konisk åpning). Noen som vet hva slags filter en 318i E36 M43 motor kan ha for å få de få hestene mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 De hestene tror jeg ikke du får, og om du får dem så merker du ikke noe til dem;) Men derimot så får du litt gromere lyd, spesiellt i kombinasjon med effektanlegg... K&N og green skal etter det jeg har hørt være gode filtre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpreben Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 okay... takk for svar. Men selv om jeg ikke merker dem er det bare noe jeg må ha hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Placebo effekt er gull;) Føles det fort nok går det fort nok... Lyden er jo halve opplevelsen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå