bmwhans Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Er det de pinnene på baksiden som justerer høyden å sånn? De lyser i hytt og gevær. Hvordan får jeg det opp/ned osv?
Fliid Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 pinnene på baksiden ja. Sett lysa mot en vegg (at det er mørkt ute eller rommet du er i hjelper veldig) hehe. Så prøv deg frem : ) Og få justert lysa ordentlig med "maskin" er selvfølgelig og foretrekke : ) Fort gjort
bmwhans Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 okei. prøve meg litt frem ja hva slags maskin?
Fliid Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Husker ikke navnet. Slik man ruller frem forran bilen og justerer til rett høyde for så og justere på pinne til man ser på plansjen inne i boksen at lys spekteret er rett og justert inn.
Bmw-power85 Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Justerte selv lyketer her en dag: da tok jeg av grillen og ringene rundt lyktene, så ska du skru på samme pinnen som nevnt ovenfor med et stjernejern. d er mye lettere og justere på den måten. Syns jeg ivertfal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå