BILBØLLA Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har E39 touring. skal kjøpe angeleyes xenon med generator, lurer på om man trenger et overgangs sett eller noe. eller passer det rett på. Håper noen kan svare på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 på e36 var det bare koble det på parkeringslys ledningene. klippe ledningene til park og koble sammen med generator lednigene. Veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BILBØLLA Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det spørs ka lykte du kjøper, kjøper du hella lykter som er berekna til bilen, så får du alt av kabeloverganger og alt. Har du ikkje xenon fra før, veit eg ikkje om du trenger noke ekstra eller om du bare kan koble kabelen du har innpå transformatoren. men har du xenon fra før skal det vertfall ikkje være noke problem, eg hadde xenon originalt, og kjøpte hella lykter med xenon, va berre plug and play;) Tok meg toppen 20 min å skifte begge lykter og koble til alle ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå