GiljeN Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Råeste bilen jeg NOen gang har sett !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det er vel AC Schnitzer! Og helt enig med deg at den er über rå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 hvor kan jeg finne info ? hvor selger de på nette ? har sogt på AC Scnitzer e34 osv på google men finner ingen bilen med den :S plz help :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg er ganske sikker på at dette er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Bavaria i nabolaget ditt er ACS impotør . Jeg var i kontakt med en selger der for et par år siden ang. kjøp av frontfanger! Pris var rett under 6000 ulakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 VIl ha finner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Denne var rett og slett nydelig ja! Går det slike i Norge? Jeg er lurer også på hvor disse selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Denne var rett og slett nydelig ja! Går det slike i Norge? Jeg er lurer også på hvor disse selges! Kompis av meg har en E34 M5 Ac Schnitzer. Dårlige bilder men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 fyfaen.er ikke vil ha.er skal ha... Hvor kan jeg få tak i ? tenker meg det er dyrt med nytt, men for meg ser det ut som de ikke selges lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 fyfaen.er ikke vil ha.er skal ha... Hvor kan jeg få tak i ? tenker meg det er dyrt med nytt, men for meg ser det ut som de ikke selges lenger Stor sjangs for at du må til Tyskland for å få dette skaffet nå idag, hør med Ac Schnitzer i Tyskland om dem lager enda, bare send dem en mail;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 noen som har sjangs til å hjelpe til med det ? er totalt ubrukelig i engelsk :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 men er det orginal fangern ? eller er det en lippe nederst på den fangern ? Jørn Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå