-Sammy Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Har sett meg ut noen felger jeg skal ha meg, det er snakk om AC Schnitzer Typ III "Racing" eller lignende replika da. Så lurer jeg på hva som er mulig å få til med 19" med tanke på bredde. Hjulbuene mine bak er max valset, foran er de orginale. Bilen er senket 60/40, men dette er justerbart så jeg har mulighet for å heise opp litt om det skulle hjelpe noe. Photoshop: (i "sommerfelg tråden)Kule felger det der, men du kommer ikke til å få den kanten de felgene du har shoppa på har med innpress som passer din bil tror jeg, kanten blir nok endel smalere. Du får de vel i replica også men da er det vel ca null kant på de. Shoppinga var kanskje litt i overkant, men OCWheelwurx har en variant "OCW ACS TYPE III Repro" som ikke er så ille kant på: Dette var vel 8.5x18 med ET 35 og 15 om jeg forstod siden deres rett? http://www.ocwheelwurx.com/wheels/wheels4.html Men må jeg opp i bredde når jeg går opp i diam ? altså f.eks. 9.5x19" Hva kan gjøres for å få ala slik kant det er på de på den hvite bilen over her, bare i 19" ?
Arild G. Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 vet at GS har eller har hatt replica av slike felger, så det går jo an å ringe de å høre. eller så får du jo orginale sånne i 9x19" til 13420,- per felg eller felgpakke med dekk til den nette sum av 70848,-
-Sammy Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 vet at GS har eller har hatt replica av slike felger, så det går jo an å ringe de å høre.eller så får du jo orginale sånne i 9x19" til 13420,- per felg eller felgpakke med dekk til den nette sum av 70848,- 70848,- er jo ikke den mest uoverkommelige summen da. Skulle vel gå om jeg dropper å kjøpe meg ny telefon neste uke. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå