Dueskar Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ønsker å selge et sett 16" sommerhjul. Årsaken er at de fulgte med da jeg kjøpte bilen min, men jeg hadde allerede et felgsett fra den forrige bilen. Hjulsettet har stått på en E39 -98. Jeg holder til på Ørlandet utenfor Trondheim. Felgene er merket med 8Jx16 H2 Info om dekkene: Kumho ecsta SPT - Sportsdekk 225/50/16 92W God mønsterdybde, som fremgår på bildene Pris: Høystbydende innen fredag 18/4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barcode Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Hei! Byr deg 2000 for de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dueskar Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Da har jeg bud på 3000,- fra en fyr her ute på Ørlandet. Men om noen byr over dette innen fredagen, så får de dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå